Direktlänk till inlägg 8 september 2009

På förekommen anledning.....

Av Helene - 8 september 2009 09:16

.....har jag tagit bort ett inlägg. Inte för att jag i kommentarerna har blivit kritiserad utan för att jag helt enkelt inte vill att männisor ska känna sig kränkta. Det jag skrev var inte riktat till den trogna skara av läsare som jag har. Tvärtom, jag är stolt och glad över att ni vill läsa mina små anspråkslösa inlägg. Inlägget och kritiken var riktad tll en grupp människor som i vanliga fall inte läser min blogg men som via hörsägen finner något snaskigt att gotta sig i, i detta fallet en konflikt som tyvärr har blossat upp igen.


När jag skrev att det finns människor som kan lukta sig till konflikter så var jag tyvärr inte tydlig nog. Låt mig förklara! Jag vet att de flesta har hittat hit via en av mina vänners blogg. Det är också de som stadigt återkommer vilket besökstatistiken visar. När jag, för en gångs skull frångår mina principer, och på bloggen skriver om en högst privat konflikt, då rasslar det till i besöksstatistiken och inom loppet av två dagar har jag tre gånger så många besökare på sidan än vad jag normalt har. Efter att ha raderat inlägget som tar upp konflikten, återgår besökstatistiken till det normala igen. De extra besökare jag alltså hade under ett par dagar fick därmed vetskap om det jag skrev på min blogg, därav deras pötsliga intresse, ett intresse som självdog när de upptäckte att här inte fanns något häftigt och offentligt gräl att gotta sig åt.


 
 
Lisbeth

Lisbeth

24 september 2009 12:16

Snälla Helene - ruska liv i bloggen igen!

Löjliga anonyma som skriver kommentarer eller förhoppningsfulla som vädrar snusk - ty sådan är människan - det är inget att bry sig om.

Vi saknar dina välskrivna inlägg och fina bilder från those were the days...

http://ulvus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 18 juni 2010 20:04

Hinner inte med bloggen just nu. Vacklar ur sängen i ottan, fixar mig inför arbetsdagen, sticker hemifrån vid 06.45 *piiip*. Äntrar kontoret, arbetar hårt och intensivt men med ett leende på läpparna. Vacklar hem vid 5-snåret, äter, roar mig med dive...

Av Helene - 6 juni 2010 13:53


Sköna söndag! Sambon är åter igen på kurs. Jag och yngsta sonen tog en promenad till affären. Jag lyssnade på musik via mobilen och tog några danssteg på vägen. Sonen låtsades som om han inte kände mig.    Skön och härlig har helgen verkligen va...

Av Helene - 28 maj 2010 18:44


Jag är fullständigt galen i brittisk och Irländsk film och tänkte tipsa om 5 filmer  som jag tycker att man ska se. Först ut och på plats 5 är filmen "Withnail & I" från 1987 med Richard E Grant och Paul McGann i huvudrollerna som de två arbetsl...

Av Helene - 15 maj 2010 14:58

Vilken vecka! Har drabbats av en inflammation i en ankel/vrist och har därför varit tvungen att plocka fram mina gamla kryck-käppar för att klara av att ta mig fram. Smärtan är olidlig och jag kan - trots käpparna - bara gå med små, små myrsteg. Det ...

Av Helene - 8 maj 2010 13:50

Oj vad dagarna ramlar på. Bloggen hinns inte med och lite trötter är jag allt av allt nytt men lycklig, glad och nöjd. I mitt tidigare inlägg skrev jag om lilla M, en liten vovve som får följa med min arbetskamrat till jobbet ett par dagar i veckan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards