Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Helene - 9 januari 2010 14:59

Ja, en alldeles vanlig lördag men granen står kvar. Jag älskar alltid våra julgranar och vill aldrig slänga ut dem men i morgon ska det visst ske enligt sambon. Sambon har för övrigt åkt in till den stoooora staden för att köpa nya gitarrsträngar och kolla på fotboll på någon pub där Arsenal-fans träffas. Men jag undrar jag; Blir det någon match? Det har ju snöat i England. Nya gitarrsträngar betyder också att jag förmodligen kommer att bära hörselskydd imorgon. Gitarren ska strängas om och stämmas och det är inget vidare roligt att lyssna på. Varje gång detta sker får jag lust att klättra på väggarna.


Söker också förtvivlat efter resultat från My Dog i Göteborg. Hemsidan - upprättad för detta evenemang - kunde man önska mer av.....! Finns det några resultat publicerade någonstans? Har testat med Hundsports hemsida men icke sa nicke. Vad det verkar så kommer denna lördag därmed fortsätta att vara en alldeles vanlig lördag *surar*. Vilken tur att det finns vackra vintage-foton att kika på och att jag snart ska laga mat. Små, små ljusglimtar!

 




Ovido - Quiz & Flashcards