Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Positiv energi

Av Helene - 26 augusti 2009 12:58

Så! Gårdagens inlägg är raderat och så talar vi inte mer om det! Det enda jag har att tillägga, innan jag släpper detta för gott, är att ibland behöver man få rensa systemet. Nu är det gjort! Jag tror budskapet gick fram och jag kan gå vidare med fokus på positiv energi istället. Alla dessa "det-är-så-synd-om-mig-bloggar" överlämnar jag till alla de som inte verkar vara bekymrade över att de vräker ut högst personlig information, både om sig själva men även om sina barn, exmakar etc.


Nej, dagens bidrag blir därför denna trailer! Kanske inte så mycket positiv energi vid en första anblick men fatum är att flertalet av dessa vampyrer har mer stil och klass än de flesta vanliga dödliga. Som ni märker har jag heller inte riktigt släpp mitt trånande ännu. DEN informationen skulle dock kunna vara av sådan art att den ligger på gränsen till vad som kan uppfattas som lite väl mycket personlig information. 


Tillägg; "The embeded version" av trailern fungerade inte bra på min dator. Har troligen fel upplösning på skärmen. Länkar istället. 


Twilight



 
 
Ingen bild

Ingrid

26 augusti 2009 20:48

Jag har alltid, verkligen ALLTID varit fascinerad och intresserad av vampyrer. Minns att jag ritade människor med huggtänder långt innan jag ens började lekis...

Längtar efter "New Moon" som kommer i vinter! Mer käkben och bleka ynglingar...mums ;)

 
Ingen bild

Helene

26 augusti 2009 21:16

Japp, vampyrfilmer går bra. Jag måste erkänna att jag sett "From Dusk till Dawn" ett tiotal gånger, köpt soundtracket och döpt en marsvinskull på temat. Men seriemördare, psykopater och liknade är jobbigare. Se senaste inlägget.

 
Ingen bild

Anna ll

27 augusti 2009 15:16

Det var synd att jag inte hann med att läsa inlägget. Det hade varit intressant.

 
Ingen bild

Helene

27 augusti 2009 15:45

På vilket sätt hade det varit intressant Anna?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 18 juni 2010 20:04

Hinner inte med bloggen just nu. Vacklar ur sängen i ottan, fixar mig inför arbetsdagen, sticker hemifrån vid 06.45 *piiip*. Äntrar kontoret, arbetar hårt och intensivt men med ett leende på läpparna. Vacklar hem vid 5-snåret, äter, roar mig med dive...

Av Helene - 6 juni 2010 13:53


Sköna söndag! Sambon är åter igen på kurs. Jag och yngsta sonen tog en promenad till affären. Jag lyssnade på musik via mobilen och tog några danssteg på vägen. Sonen låtsades som om han inte kände mig.    Skön och härlig har helgen verkligen va...

Av Helene - 28 maj 2010 18:44


Jag är fullständigt galen i brittisk och Irländsk film och tänkte tipsa om 5 filmer  som jag tycker att man ska se. Först ut och på plats 5 är filmen "Withnail & I" från 1987 med Richard E Grant och Paul McGann i huvudrollerna som de två arbetsl...

Av Helene - 15 maj 2010 14:58

Vilken vecka! Har drabbats av en inflammation i en ankel/vrist och har därför varit tvungen att plocka fram mina gamla kryck-käppar för att klara av att ta mig fram. Smärtan är olidlig och jag kan - trots käpparna - bara gå med små, små myrsteg. Det ...

Av Helene - 8 maj 2010 13:50

Oj vad dagarna ramlar på. Bloggen hinns inte med och lite trötter är jag allt av allt nytt men lycklig, glad och nöjd. I mitt tidigare inlägg skrev jag om lilla M, en liten vovve som får följa med min arbetskamrat till jobbet ett par dagar i veckan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards