Alla inlägg den 19 december 2009

Av Helene - 19 december 2009 17:58

Förresten, läs gärna mitt inlägg om Charmin skrivet för exakt ett år sedan (pekar mot länkarna till höger = "Mer Charmin") Jag charmas fortfarande av hans ägares beskrivning och jag är fortfarande grymt avundsjuk   

Av Helene - 19 december 2009 14:06


Till Ingrid, en riktigt fin människa!


Med 300 kronor i presentkort var jag ner till den lokala blomsteraffären. I alla år har jag köpt röda Julstjärnor. Nu hade de fått in Julstjärnor i fyra olika nyanser av rosa (vilket jag aldrig sett förut); En ljus babyrosa, en karamellrosa, en lite starkare ceriserosa som nästan drog åt det röd-lila samt en smashing "hot-pink". Jag slog till och köpte en i "hot-pink" och två i karamellrosa.


Virituellt skickar jag den i "hot-pink" till Ingrid. Det är så kallt ute och Julstjärnor tappar alla kronblad om de fryser så det får bli en bild av den istället. Till en riktig "smäll-karamell", dvs Ingrid!


 

Ovido - Quiz & Flashcards