Alla inlägg den 29 december 2009

Av Helene - 29 december 2009 22:16

Det blir ett kort inlägg då jag har åkt på en förkylning och känner mig rätt mosig. Turligt nog bröt den ut efter juldagarna. Julen var bara bra och mysig. Lagom mycket mat, lagom mycket klappar och väl genomtänkta sådana. Jag dissar kvantitet framför kvalité. Fin gran som doftar gott samt trevliga diskussioner och allmän mys med M. Nyförälskad? Kanske!    Jag blir det då och då!


Nej, jag ska snart gå och sova bort min förkylning. Meanwhile kan ni ju alltid läsa vad jag skrev för ett år sedan "Så dumt, så fult, så meningslöst". En skandal av dess like som aldrig må glömmas eller förlåtas. Se länk nedan!


Den 29 december 2008


PS! Det djefwla smällandet har börjat redan. I går kväll träffades nästan vårt köksfönster av en raket. Jag både såg och hörde den svischa förbi och trodde hjärtat skulle ge upp för gott! Stackars djur!



Ovido - Quiz & Flashcards