Alla inlägg den 12 december 2008

Av Helene - 12 december 2008 15:09

De sista dagarna har jag vaknat varje morgon med en skrällande huvudvärk och i morse var det katastrofvarning på värken. Det är först nu som jag börjar bli människa igen och det, efter att ha fått i mig en balja te och två rostade med Lemon Curd på. Jag älskar te och jag älskar lemon curd och detta trots att det brukar vara det jag äter när jag är sjuk, vilket i sin tur borde innebära att det skulle kunna vara starkt förknippat med sjukdom och elände. Men icke sa nicke. English Breakfast tea and Robertson's Lemon curd on toast är mitt livselixir i alla sammanhang; frisk, sjuk, halvdöd, pigg, nere, glad, ledsen, arg eller helt vanlig. Spelar ingen roll.


"There is always time for a nice cup of tea and some toast".


Ovido - Quiz & Flashcards