Alla inlägg under december 2008

Av Helene - 2 december 2008 16:41

Jag hade tidigare en separat blogg där jag skrev om mer generella ting såsom händelser ur mitt liv och leverne. Den bloggen är nu, pga diverse orsaker, ett minne blott.

Ibland behöver man dock dyfta annat än hundar och skriver man om hundar så finns det så många andra spännande raser också med otroliga foton, kuriosa och tidsdokument att dela med sig av. Så vad göra?

Jag tror Varghundsbloggen har ett litet utrymme inom kategorierna "övrigt och annat". Men då är frågan; vad ska bli bloggens nya titel? Kom gärna med förslag. Jag kommer nog skriva en hel del om livets goda med utgångspunkt Sverige, Storbritannien, hundar och mat. 


I övrigt har jag börjat läsa Mia Skäringers blogg. Förutom att Mia är en duktig skådespelerska och verkar vara en intelligent tjej så är hon och hennes familj lyckliga ägare till en Varghundstik vid namn Lilja. Mia skriver så vackert om Lilja på sin blogg, kallar henne för deras "Lyckodrake" och "Sagoväsen". En så passande beskrivning på en vargis.


Av Helene - 2 december 2008 13:51

Bara för att jag tycker så mycket om Lisbeth på skottebloggen och hennes dotter Ingrid som är stolt ägare till en liten skotte, så måste jag bara få bjuda på denna video.



http://link.brightcove.com/services/link/bcpid271557392/bctid1917521149
Ovido - Quiz & Flashcards